U petak, 5. oktobra, slavili smo naš Founder’s Day – dan kada posebnu pažnju posvećujemo svojim osnivačima. U toku radnog dana, naši zaposleni iz kacelarija radili su u našim restoranima. Neki su se prisetili kako je to biti u direktnom kontaktu sa gostima, a neki su to iskusili po prvi put. Od pomaganja gostima oko izbora novih burgera, preko poručivanja putem Self-order kioska i pozdravljanja gostiju, naši zaposleni su imali priliku da iskuse Guest Experience menadžment.
Desanka Landauer, naša direktorka marketinga je bila u ulozi Guest Experience Leader-a, tj. osobe koja predstavlja domaćina u restoranu. Ona je dočekivala goste, razgovara sa njima, pomagala porodicama u odabiru porudžbina i činila sve da se gosti osećaju dobrodošlo i prijatno u restoranu. S obzirom da je bio rush hour, Desanka je radilia i poziciju Table Service, kao i na poziciji na Drive liniji, što joj je bilo najintresentnije. Dan joj je bio veoma dinamičan i kaže da se dosta razlikuje od njene svakodnevice na poslu, ali da je zajedničko to što je gost sa svojim potrebama uvek u centru pažnje. Biti lice u lice sa gostima je jako važno jer se iz druge perspektive pružaju razne korisne informacije. Smatra da je neophodno da svako ko radi u McDonald’s-u iskusi i ovaj deo posla.