Uslovi korišćenja mobilne aplikacije
MYMCDONALD’S REWARDS
Ovim uslovima privredno društvo NICEFOODS RESTORANI DOO BEOGRAD sa registrovanom adresom sedišta u Beogradu, opština Novi Beograd, Bulevar Mihaila Pupina br. 85a, MB: 07092652, PIB: 100000207, utvrđuje uslove pod kojima kupcima McDonald’s proizvoda odobrava pogodnosti za učešće u McDonald’s programu lojalnosti.
Ovi Uslovi generalno opisuju program lojalnosti MyMcDonald’s Rewards, dok web lokacija https://www.mcdonalds.rs/ sadrži ponudu, listu nagrada/pogodnosti u okviru programa lojalnosti i druge aktuelne informacije. Lista nagrada/beneficija se može promeniti s vremena na vreme. Zato obavezno posetite https://www.mcdonalds.rs/ da biste saznali najnovije informacije o programu lojalnosti MyMcDonald’s Rewards jer mi neprestano poboljšavamo našu ponudu i nudimo uzbudljive nove pogodnosti u okviru programa.
PODOBNOST I UČEŠĆE U PROGRAMU
Program lojalnosti MyMcDonald’s Rewards dostupan je isključivo preko McDonald’s mobilne aplikacije. Da biste učestvovali u programu lojalnosti MyMcDonald’s Rewards, morate biti registrovani korisnik McDonald’s aplikacije. Svi registrovani korisnici McDonald’s aplikacije takođe su učesnici programa lojalnosti MyMcDonald’s Rewards bez potrebe za dodatnim pristankom korisnika. Program lojalnosti i njegovo korišćenje ne predstavlja novu ili dodatnu obradu ličnih podataka registrovanih korisnika McDonald’s aplikacije.
KAKO ZARADITI BODOVE
Učesnici programa lojalnosti MyMcDonald’s Rewards imaju priliku prikupiti bodove lojalnosti po stopi od 0,1 bodova za 1 dinar, potrošen pri svakoj kupovini.
Na primer, za kupovinu u iznosu od 100 dinara, učesnik programa ima mogućnost prikupiti 10 bodova, dok za kupovinu u iznosu od 1500 dinara moći prikupiti 150 bodova.
Sledeći uslovi moraju biti ispunjeni da biste uspešno zaradili bodove lojalnosti za MyMcDonald’s Rewards:
- Kupovina se mora izvršiti u jednom od McDonald’s restorana u Republici Srbiji kojim upravlja društvo Nicefoods restorani doo.
- Kupovina se mora obaviti u restoranu – na blagajni, samouslužnom kiosku ili McDrive-u. Kupovina putem dostave je izostavljena iz učešća u programu lojalnosti.
- QR kod digitalne kartice lojalnosti u okviru McDonald’s aplikacije mora biti skeniran na uređaju na kasi pre plaćanja. U slučaju korišćenja kupona u okviru McDonald’s aplikacije, moguće je prikupljanje bodova bez dodatnog skeniranja digitalne kartice lojalnosti. Ako kod ne može da se skenira zbog nedostupnosti ili neispravnosti uređaja, možete zaposlenom da pročitate kod karaktera odštampan ispod QR koda na digitalnoj kartici lojalnosti prilikom naručivanja. Na samouslužnim kioscima je moguće ručno uneti šifru u okviru menija „Unesite ručno“.
Naknadno dodavanje bodova lojalnosti za kupovinu izvršenu nakon uplate nije moguće.
Ako je prilikom naručivanja korišćen kupon iz McDonald’s aplikacije, bodovi lojalnosti će se automatski dodati na registrovani nalog sa kojeg je kupon iskorišćen. Nije moguće skenirati digitalnu karticu lojalnosti drugog naloga u okviru istog naloga.
Nagrade/pogodnosti možete da razmenjujete za akumulirane bodove lojalnosti za McDonald’s proizvode u skladu sa uslovima korišćenja navedenim u svakoj dostupnoj nagradi/pogodnosti. Na nagrade/pogodnosti na koje korisnik ima pravo primenjuju se sledeći opšti uslovi:
- Nagrada/benefit se može koristiti samo aktiviranjem u McDonald’s aplikaciji i registracijom (skeniranjem ili ručnim unošenjem koda) na blagajni, samouslužnom kiosku ili McDrive-u. Nagrade/pogodnosti nisu dostupne za korišćenje preko usluge dostave.
- Nagrada/beneficija se može ostvariti samo u jednom od McDonald’s restorana u Republici Srbiji kojim upravlja društvo Nicefoods restorani doo.
- Nagrade/pogodnosti podležu datumu isteka navedenom u uslovima korišćenja.
- Nagrade/pogodnosti mogu biti podložne ograničenju dostupnosti pojedinim restoranima kao što je navedeno u uslovima korišćenja. Osim ako nije drugačije navedeno, smatra se da je nagrada/pogodnost dostupna za korišćenje u bilo kojem od McDonald’s restorana u Republici Srbiji kojim upravlja društvo Nicefoods restorani doo.
- Nagrade/pogodnosti mogu da podležu ograničenju dostupnosti sa skraćenim radnim vremenom navedenim u uslovima korišćenja. Osim ako nije drugačije navedeno, nagrada/pogodnost se smatra dostupnim za korišćenje od početka do kraja radnog vremena restorana.
- Svaka nagrada/beneficija prestaje da bude dostupna kroz njeno korišćenje.
- Nagrade/pogodnosti nisu prenosive.
Pored navedenog, moguće je da postoje dodatni uslovi koji važe za određene nagrade/pogodnosti, koji su navedeni u McDonald’s aplikaciji u uslovima korišćenja.
KORIŠĆENJE BODOVA
Sve nagrade/pogodnosti dostupne registrovanom korisniku McDonald’s aplikacije zbog sakupljenog broja bodova mogu se koristiti za kupovinu McDonald’s proizvoda. Aktiviranjem nagrade/pogodnosti klikom na opciju „Iskoristi sada“, stanje bodova na kartici lojalnosti će se umanjiti za iznos bodova naznačen na aktiviranoj nagradi/pogodnosti.
KAKO ISKORISTITI NAGRADU/POGODNOST
Nagrada/pogodnost se može koristiti skeniranjem QR koda aktivirane nagrade/pogodnosti u okviru McDonald’s aplikacije. Nagrada/pogodnost se aktivira klikom na opciju „Koristi odmah“. U slučaju da kod ne može da se skenira zbog nedostupnosti ili kvara uređaja, možete pročitati kod znaka odštampan ispod QR koda na aktiviranoj nagradi/pogodnosti prilikom naručivanja. Na samouslužnim kioscima je moguće ručno uneti šifru u okviru menija „Unesite ručno“. Nakon aktivacije, nagrada/pogodnost je dostupna za korišćenje naredna 2 minuta. U slučaju da korisnik nije iskoristio nagradu/pogodnost u tom periodu, registracijom na blagajni (skeniranjem ili ručnim unošenjem koda) i zaključenjem uplate, nagrada/pogodnost će se automatski vratiti na korisnički nalog nakon maksimalnog perioda od 1h.
Bonus kampanje ili promocije McDonald’s mogu s vremena na vreme ponuditi bonus kampanje ili mehanizme koji vam omogućavaju da zaradite dodatne bodove lojalnosti na nove i različite načine. Svi podaci o aktuelnim načinima prikupljanja bodova lojalnosti objavljeni su na https://www.mcdonalds.rs/
U slučaju kada aktivirate nagradu (zamenite za bodove), ali je ne iskoristite, ona ostaje na vašem nalogu za dalje korišćenje.
Ne mogu se iskoristiti više od tri različite nagrade / kuponi na istom računu, kao ni dve iste nagrade / kuponi na jednom računu.
MAKSIMALAN BROJ BODOVA LOJALNOSTI KOJI SE MOŽE PRIKUPITI
Korisnički nalog u McDonald’s aplikaciji u svakom trenutku može da sadrži najviše 5.000 bodova lojalnosti, što se smatra gornjom granicom bodova. Kada se dostigne gornji prag, dalje prikupljanje bodova na istom računu neće biti moguće. Moguće je primeniti dodatna ograničenja kao što su maksimalan broj bodova koji se može prikupiti u jednom danu i maksimalan broj kupovina u toku jednog dana za koje je moguće osvojiti bodove lojalnosti. U slučaju primene takvih dodatnih ograničenja, ona će biti prikazana na web stranici https://www.mcdonalds.rs/
MENI NAGRADA
Proizvodi koji se mogu koristiti kao deo programa lojalnosti MyMcDonald’s Rewards i količina bodova potrebnih za njihovo korišćenje naznačeni su na web stranici https://www.mcdonalds.rs/mymcdonalds/ Meni nagrada može imati više nivoa nagrada/pogodnosti različitih partnera lojalnosti i više proizvoda koji se mogu iskoristiti na svakom nivou nagrada/pogodnosti, podložno promenama po diskrecionom nahođenju McDonald’s-a. Obavezno pogledajte https://www.mcdonalds.rs/mymcdonalds/ za sve informacije o aktuelnim nagradama/pogodnostima u okviru programa lojalnosti MyMcDonald’s Rewards i obavezno proverite dostupnost nagrada u restoranu pre korišćenja bodova, odnosno pre nego što želite da iskoristite nagrade.
ISTEK BODOVA
Bodovi ističu 10 meseci nakon što su dodeljeni, ako ranije nisu korišćeni.
REFUNDIRANJE
McDonald’s zadržava pravo da izbriše dodeljene bodove lojalnosti u bilo kom trenutku ako su proizvodi za koje su bodovi dodeljeni vraćeni iz bilo kog razloga i ako se refundira puna ili delimična kupoprodajna cena. Ovo važi i za zamenu proizvoda, osim ako se zamena ne vrši za proizvode sa istom bodovnom vrednošću.
SUMNJIVE AKTIVNOSTI
McDonald’s ima pravo da preduzme bilo koju radnju koju smatra odgovarajućom, uključujući brisanje ili suspendovanje naloga i akumulirane bodove ako otkrije bilo kakvu sumnjivu aktivnost u vezi sa tim, uključujući, ali ne ograničavajući se na:
- uključivanje u nezakonite aktivnosti ili prevaru;
- pružanje ili pokušaj pružanja lažnih ili obmanjujućih informacija ili lažnog predstavljanja u restoranu ili pred društvom Nicefoods restorani doo; ili
- kršenje ovih pravila (uključujući nedozvoljenu trgovinu zarađenim bodovima ili nedozvoljeno korišćenje materijala i etiketa McDonaldsovog programa lojalnosti); ili
- prekomerna zarada (prevara ili druga kažnjiva radnja).
RAZNO
Bodovi lojalnosti i nagrade/pogodnosti nemaju novčanu vrednost i ne mogu se zameniti za gotovinu.
GENERALNO
U isto vreme, možete imati samo jedan registrovan korisnički nalog u okviru McDonald’s aplikacije i pridruženu MyMcDonald’s Rewards digitalnu karticu lojalnosti na istom uređaju. Odgovorni ste za ažuriranje svake promene imena, adrese e-pošte ili bilo kojih drugih detalja što je pre moguće nakon promene, što možete uraditi direktno u meniju „Moj nalog“ u okviru McDonald’s aplikacije.
Društvo Nicefoods restorani doo zadržava pravo da prekine program lojalnosti MyMcDonald’s Rewards, između ostalog, zbog više sile, drugih vanrednih okolnosti ili drugih poslovno opravdanih razloga i nije u obavezi da takvu odluku posebno obrazlaže.
Nalog će biti automatski ugašen nakon smrti vlasnika naloga, a bodovi prikupljeni, ali neiskorišćeni biće poništeni. Društvo Nicefoods restorani doo će zatvoriti nalog nakon obaveštenja o smrti vlasnika naloga. McDonald’s neće biti odgovoran za bilo kakav gubitak ili štetu koju pretrpi bilo koja osoba kao rezultat takvog otkazivanja.
Društvo Nicefoods restorani doo zadržava trajno vlasništvo nad svim materijalima i reklamama u vezi sa MyMcDonald’s Rewards programom lojalnosti.
Učešćem u programu lojalnosti MyMcDonald’s Rewards predstavlja prihvatanje ovih uslova. Na ove uslove primenjuje se zakon Republike Srbije, au slučaju spora između korisnika naloga i društva Nicefoods restorani doo, spor će biti poveren Prvom osnovnom sudu u Beogradu ili drugom stvarno nadležnom sudu prema sedištu društva Nicefoods restorani doo.
Ništa u ovim uslovima neće uticati na vaša zakonska prava potrošača.
Svoj nalog možete otkazati u bilo kom trenutku putem korisničke podrške na https://www.mcdonalds.rs/ . Nakon potvrde otkazivanja, sve prikupljene ponude i bodovi programa lojalnosti MyMcDonald’s Rewards na vašem nalogu biće automatski izbrisani i/ili će isteći. Shodno tome, preporučujemo da članovi pažljivo planiraju sva otkazivanja kako bi izbegli nenameran gubitak akumuliranih bodova. Jednom kada isteknu ili budu izbrisani, bodovi se ne mogu obnoviti.
Beograd, 3.5.2023. godine
——————–
Mobilno poručivanje
Ovim uslovima privredno društvo NICEFOODS RESTORANI DOO BEOGRAD ( u daljem tekstu McDonald’s Srbija) sa registrovanom adresom sedišta u Beogradu, opština Novi Beograd, Bulevar Mihaila Pupina br. 85a, MB: 07092652, PIB: 100000207, utvrđuje uslove pod kojima kupcima McDonald’s proizvoda omogućava korišćenje Online usluge poručivanja (MOP)
O online uslugama.
Dostupnost proizvoda i usluga.
Proizvodi i usluge McDonald’s-a Srbija mogu biti dostupni u mnogim delovima sveta. Međutim, online usluge mogu opisati proizvode i usluge koji nisu dostupni širom sveta.
McDonalds je u sistemu PDV-a i cene su izrazene sa pdv-om.
Pridržavajte se pravila puta.
Kad god koristite online usluge, morate se pridržavati pravila puta i svih važećih pravila i propisa. NE SMETE KORISTITI ONLINE USLUGE DOK VOŽITE ILI DOK STE ZA VOLANOM ILI KONTROLAMA VOZILA KOJE SE KREĆE ILI NIJE PARKIRANO. U interesu bezbednosti u svakom trenutku, trebalo bi da koristite online usluge samo kada je to zakonito i bezbedno.
Politika privatnosti
U ime Nicefoods restorani d.o.o., obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo podatke neophodne za poslovanje i pružanje kvalitetne usluga kupcima, a podaci se obrađuju na zakonit i transparentan način. Prikupljeni podaci uključuju lične podatke kao što su ime, prezime, email adresa, broj telefona i adresa, kao i tehničke podatke poput IP adresa i kolačića, koji omogućavaju optimalno funkcionisanje aplikacije. Prikupljeni podaci se koriste za obradu narudžbina, pružanje usluga, slanje promocija i marketinških obaveštenja, kao i za analize i poboljšanje korisničkog iskustva. Svi podaci o kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Podaci kupaca se obrađuju na osnovu njihovog pristanka, u cilju ispunjenja zakonskih obaveza ili na osnovu legitimnih interesa trgovca. Kupac ima pravo da u bilo kom trenutku povuče svoj pristanak za marketinške aktivnosti, uključujući slanje promotivnih obaveštenja, kao i da se isključi sa mejling lista ili da odbije učešće u marketinškim kampanjama. Kupci imaju pravo da pristupe svojim podacima, traže ispravku, brisanje ili prenos podataka, kao i da ograniče obradu podataka. Svi zaposleni Nicefoods restorana d.o.o. (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.“
Slanje porudžbina u restorane.
Slanje porudžbina u restorane.
Ovaj odeljak se odnosi na sve porudžbine putem online usluga. Molimo da pročitate ovaj odeljak pre nego što pošaljete porudžbine restoranima koji koriste online usluge. Imajte na umu da naručivanje možda nije dostupno u okviru svih online usluga. Molimo pogledajte Najčešće Postavljena Pitanja za više informacija o naručivanju.
O naručivanju.
Svrha naručivanja je da se kupcima pruži pogodan način da poruče proizvode unapred u restoranu u kome je ta usluga dostupna.
Da biste naručili preko online usluge, potrebno je da imate registrovan nalog za online usluge. Za registraciju su potrebni sledeći podaci: ime, prezime i email adresa.
Registrovanje vašeg načina plaćanja.
Prihvatamo sve validno prezentovane platne kartice: MasterCard, Maestro i Visa. Pre nego što poručite, morate da registrujete platnu karticu (VISA, MasterCard ili Maestro „platnu karticu“) koju ćete koristiti za svoje porudžbine.
McDonald’s Srbija koristi eksterne pružaoce usluga kako bi bezbedno čuvali podatke o vašoj platnoj kartici i obrađivali vaše uplate. Razumete i slažete se da, kada registrujete platnu karticu, McDonald’s Srbija ili njeni nezavisni dobavljači mogu da potvrde da je platna kartica koju ste registrovali važeća. Restorani će možda zahtevati druge informacije osim koda porudžbine da verifikuju kupovinu.
Izjavljujete i garantujete da imate sva zakonska prava da koristite sve platne kartice koje registrujete (osim u slučaju korišćenja junior OTP platne kartice koja je dozvoljena i maloletnim licima i slične kartice poput navedene).
Odabir, plaćanje i slanje porudžbine u restoran.
Možete koristiti naručivanje da odaberete svoju porudžbinu i pošaljete je odabranom restoranu u kome je ova usluga dostupna. Kada pritisnete „Plati odmah“ na online usluzi, vi obavljate kupovinu i uplata se viši preko vaše platne kartice. Dobićete kod vaše porudžbine. Porudžbine se moraju preuzeti lično u odabranom restoranu.
Vaše opcije za poručivanje
Možete da izaberete sledeće opcije za preuzimanje vaše online porudžbine: na parkingu za preuzimanje, u restoranu, za stolom ili Drive-Thru.
Priprema vaše porudžbine
Svi proizvodi zavise od dostupnosti u restoranu u kojem preuzimate porudžbinu. Kada odaberete svoj restoran, videćete vreme u kome su dostupni doručak ili glavni meni u tom restoranu. Kada izaberete opciju preuzimanja za šalter ili Drive-Thru, videćete vreme dostupnosti svake opcije (na primer od 6 ujutru – do ponoći). Ako dođete nakon što se restoran zatvori, nećete moći da preuzmete porudžbinu i uplata neće biti vraćena. Uverite se da možete stići na vreme pre nego što potvrdite i izvršite uplatu.
Prilikom slanja porudžbine za preuzimanje na šalteru videćete poruku koja vas obaveštava o približnom broju minuta za pripremu vaše porudžbine. Kada potvrdite i platite, vaša porudžbina će biti pripremljena. Ako imate aktiviranu detekciju lokacije i daleko ste od restorana, možda ćete videti poruku koja traži da potvrdite da ste spremni da platite i da može da počne priprema porudžbine. Ako nemate aktiviranu detekciju lokacije, vaša porudžbina će biti pripremljena odmah nakon uplate. Postarajte se da možete stići na vreme.
Kada šaljete svoju porudžbinu za preuzimanje na Drive-Thru-u, potvrđujete i plaćate, ali vaša porudžbina neće biti pripremljena sve dok ne stignete na Drive-Thru i dostavite svoj kod porudžbine. Ako izaberete preuzimanje na Drive-Thru i stignete nakon promene menija ili ako neki od vaših izabranih proizvoda više nije dostupan, moraćete da razgovarate sa nekim od zaposlenih.
Kada šaljete porudžbinu za preuzimanje ispred restorana ili za stolom, kada stignete, potrebno je da unesete broj obeleženog parking mesta za preuzimanje ili svog stola u aplikaciju pre nego što budete mogli da platite. Kada potvrdite i izvršite uplatu, vaša porudžbina će biti pripremljena. Kada narudžbina bude spremna, zaposleni u restoranu će vas dočekati ispred restorana ili za stolom i predati vam vašu porudžbinu.
Neki restorani ne prodaju sve proizvode. Slike proizvoda i pakovanja na online uslugama su samo primeri i možda neće biti identični proizvodu ili pakovanju koje dobijate iz restorana. Razlike mogu biti posledica prikaza boja vašeg uređaja ili faktora kao što su sastojci koji se koriste, dobavljač, region i godišnje doba.
O cenama u naručivanju.
Određene ponude i cene možda neće biti dostupne za sve porudžbine na svim lokacijama. U slučaju da otkrijete grešku u ceni proizvoda koja vam je naplaćena, obratite se restoranu u kojem ste kupili proizvod kako biste zatražili povraćaj razlike.
Lokacijske usluge
Možda ćete morati da omogućite usluge lokacije na svom uređaju da biste imali koristi od automatskog izbora najbližeg restorana i provere lokacije ako ste daleko kada pošaljete i platite svoju porudžbinu. Ako nemate omogućene usluge lokacije, ili ako ne želite da naručite iz najbližeg restorana, moraćete ručno da izaberete restoran.
Plaćanje porudžbine.
Kada označite „Plati odmah“, ovlašćujete restoran da obradi vašu porudžbinu. Pružalac platnih usluga restorana obradiće vašu uplatu i izvršiće uplatu preko platne kartice koju ste izabrali kada ste napravili porudžbinu. U okviru funkcije naručivanja možete dobiti obaveštenje da je restoran prihvatio vašu porudžbinu i da je priprema. Posle preuzimanja porudžbine, proizvodi su vaši.
Šta ako imam problem sa plaćanjem ili želim povraćaj novca?
Molimo da kontaktirate svoju banku ako imate bilo kakvih pitanja o troškovima prikazanim na izvodu vaše platne kartice ili kako biste osporili transakciju u restoranu za naplatu na vašoj platnoj kartici. Vaša banka može da vas posavetuje po pitanju politike banke, kao i politike na temu refundacije novca.
Šta da radim ako posumnjam na lažne aktivnosti na mom nalogu?
Ako smatrate da se na vašem računu pojavljuju netačne ili neovlašćene naplate, odmah kontaktirajte svoju banku. Takođe bi trebalo da odmah ažurirate svoju lozinku. Stručnjaci za bezbednost preporučuju da pojedinci koriste dovoljnu složenost lozinke i različite kombinacije korisničkog imena i lozinke za svaki nalog.
Otkazivanje vaše porudžbine, povraćaj novca i prava potrošača.
Ukoliko ste izvršili online porudžbinu, prilikom preuzimanja porudžbine molimo Vas da proverite da li ste dobili ono što ste i naručili u prisustvu našeg zaposlenog. Imate mogućnost da ažurirate ili odustanete od svoje porudžbine u bilo kom trenutku dok ne potvrdite i platite porudžbinu. Međutim, kada potvrdite i platite svoju porudžbinu, ne možete je otkazati. U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Nicefoods restorani d.o.o je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca izvršiti povraćaj sredstava na račun korisnika platne kartice..Ako želite da tražite povraćaj novca, uključujući slučaj da su proizvodi nezadovoljavajući ili iz bilo kog drugog razloga, obratite se restoranu u kojem ste kupili proizvod u vezi bilo kakvog povraćaja novca. Stavke definisane u uslovima ne utiču na vaša zakonska prava u ovom pogledu.
Zaštita podataka o finansijskoj transakciji
- Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Izjava kursne razlike
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije/Vaša banka izdavalac, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu i one koju možete videti na vašem bankovnom izvodu. Hvala Vam na razumevanju