Uslovi korišćenja Mobilnog poručivanja
Ovim uslovima privredno društvo NICEFOODS RESTORANI DOO BEOGRAD ( u daljem tekstu McDonald’s Srbija) sa registrovanom adresom sedišta u Beogradu, opština Novi Beograd, Bulevar Mihaila Pupina br. 85a, MB: 07092652, PIB: 100000207, utvrđuje uslove pod kojima kupcima McDonald’s proizvoda omogućava korišćenje Online usluge poručivanja (MOP)
O online uslugama.
Dostupnost proizvoda i usluga.
Proizvodi i usluge McDonald’s-a Srbija mogu biti dostupni u mnogim delovima sveta. Međutim, online usluge mogu opisati proizvode i usluge koji nisu dostupni širom sveta.
Pridržavajte se pravila puta.
Kad god koristite online usluge, morate se pridržavati pravila puta i svih važećih pravila i propisa. NE SMETE KORISTITI ONLINE USLUGE DOK VOŽITE ILI DOK STE ZA VOLANOM ILI KONTROLAMA VOZILA KOJE SE KREĆE ILI NIJE PARKIRANO. U interesu bezbednosti u svakom trenutku, trebalo bi da koristite online usluge samo kada je to zakonito i bezbedno.
Slanje porudžbina u restorane.
Slanje porudžbina u restorane.
Ovaj odeljak se odnosi na sve porudžbine putem online usluga. Molimo da pročitate ovaj odeljak pre nego što pošaljete porudžbine restoranima koji koriste online usluge. Imajte na umu da naručivanje možda nije dostupno u okviru svih online usluga. Molimo pogledajte Najčešće Postavljena Pitanja za više informacija o naručivanju.
O naručivanju.
Svrha naručivanja je da se kupcima pruži pogodan način da poruče proizvode unapred u restoranu u kome je ta usluga dostupna.
Da biste naručili preko online usluge, potrebno je da imate registrovan nalog za online usluge. Za registraciju su potrebni sledeći podaci: ime, prezime i email adresa.
Registrovanje vašeg načina plaćanja.
Pre nego što poručite, morate da registrujete platnu karticu (VISA ili MasterCard „platnu karticu“) koju ćete koristiti za svoje porudžbine.
McDonald’s Srbija koristi eksterne pružaoce usluga kako bi bezbedno čuvali podatke o vašoj platnoj kartici i obrađivali vaše uplate. Razumete i slažete se da, kada registrujete platnu karticu, McDonald’s Srbija ili njeni nezavisni dobavljači mogu da potvrde da je platna kartica koju ste registrovali važeća. Restorani će možda zahtevati druge informacije osim koda porudžbine da verifikuju kupovinu. Izjavljujete i garantujete da ste punoletni i da imate sva zakonska prava da koristite sve platne kartice koje registrujete (osim u slučaju korišćenja junior OTP platne kartice koja je dozvoljena i maloletnim licima i slične kartice poput navedene).
Odabir, plaćanje i slanje porudžbine u restoran.
Možete koristiti naručivanje da odaberete svoju porudžbinu i pošaljete je odabranom restoranu u kome je ova usluga dostupna. Kada pritisnete „Plati odmah“ na online usluzi, vi obavljate kupovinu i uplata se viši preko vaše platne kartice. Dobićete kod vaše porudžbine. Porudžbine se moraju preuzeti lično u odabranom restoranu.
Vaše opcije za poručivanje
Možete da izaberete sledeće opcije za preuzimanje vaše online porudžbine: na parkingu za preuzimanje, u restoranu, za stolom ili Drive-Thru.
Priprema vaše porudžbine
Svi proizvodi zavise od dostupnosti u restoranu u kojem preuzimate porudžbinu. Kada odaberete svoj restoran, videćete vreme u kome su dostupni doručak ili glavni meni u tom restoranu. Kada izaberete opciju preuzimanja za šalter ili Drive-Thru, videćete vreme dostupnosti svake opcije (na primer od 6 ujutru – do ponoći). Ako dođete nakon što se restoran zatvori, nećete moći da preuzmete porudžbinu i uplata neće biti vraćena. Uverite se da možete stići na vreme pre nego što potvrdite i izvršite uplatu.
Prilikom slanja porudžbine za preuzimanje na šalteru videćete poruku koja vas obaveštava o približnom broju minuta za pripremu vaše porudžbine. Kada potvrdite i platite, vaša porudžbina će biti pripremljena. Ako imate aktiviranu detekciju lokacije i daleko ste od restorana, možda ćete videti poruku koja traži da potvrdite da ste spremni da platite i da može da počne priprema porudžbine. Ako nemate aktiviranu detekciju lokacije, vaša porudžbina će biti pripremljena odmah nakon uplate. Postarajte se da možete stići na vreme.
Kada šaljete svoju porudžbinu za preuzimanje na Drive-Thru-u, potvrđujete i plaćate, ali vaša porudžbina neće biti pripremljena sve dok ne stignete na Drive-Thru i dostavite svoj kod porudžbine. Ako izaberete preuzimanje na Drive-Thru i stignete nakon promene menija ili ako neki od vaših izabranih proizvoda više nije dostupan, moraćete da razgovarate sa nekim od zaposlenih.
Kada šaljete porudžbinu za preuzimanje na parkingu za preuzimanje ili za stolom, kada stignete, potrebno je da unesete broj ivičnjaka ili svog stola u aplikaciju pre nego što budete mogli da platite. Kada potvrdite i izvršite uplatu, vaša porudžbina će biti pripremljena. Kada narudžbina bude spremna, zaposleni u restoranu će vam doneti porudžbinu na parking ispred restorana ili za stolom.
Neki restorani ne prodaju sve proizvode. Slike proizvoda i pakovanja na online uslugama su samo primeri i možda neće biti identični proizvodu ili pakovanju koje dobijate iz restorana. Razlike mogu biti posledica prikaza boja vašeg uređaja ili faktora kao što su sastojci koji se koriste, dobavljač, region i godišnje doba.
O cenama u naručivanju.
Određene ponude i cene možda neće biti dostupne za sve porudžbine na svim lokacijama. U slučaju da otkrijete grešku u ceni proizvoda koja vam je naplaćena, obratite se restoranu u kojem ste kupili proizvod kako biste zatražili povraćaj razlike.
Lokacijske usluge
Možda ćete morati da omogućite usluge lokacije na svom uređaju da biste imali koristi od automatskog izbora najbližeg restorana i provere lokacije ako ste daleko kada pošaljete i platite svoju porudžbinu. Ako nemate omogućene usluge lokacije, ili ako ne želite da naručite iz najbližeg restorana, moraćete ručno da izaberete restoran.
Plaćanje porudžbine.
Kada označite „Plati odmah“, ovlašćujete restoran da obradi vašu porudžbinu. Pružalac platnih usluga restorana obradiće vašu uplatu i izvršiće uplatu preko platne kartice koju ste izabrali kada ste napravili porudžbinu. U okviru funkcije naručivanja možete dobiti obaveštenje da je restoran prihvatio vašu porudžbinu i da je priprema. Posle preuzimanja porudžbine, proizvodi su vaši.
Šta ako imam problem sa plaćanjem ili želim povraćaj novca?
Molimo da kontaktirate svoju banku ako imate bilo kakvih pitanja o troškovima prikazanim na izvodu vaše platne kartice ili kako biste osporili transakciju u restoranu za naplatu na vašoj platnoj kartici. Vaša banka može da vas posavetuje po pitanju politike banke, kao i politike na temu refundacije novca.
Šta da radim ako posumnjam na lažne aktivnosti na mom nalogu?
Ako smatrate da se na vašem računu pojavljuju netačne ili neovlašćene naplate, odmah kontaktirajte svoju banku. Takođe bi trebalo da odmah ažurirate svoju lozinku. Stručnjaci za bezbednost preporučuju da pojedinci koriste dovoljnu složenost lozinke i različite kombinacije korisničkog imena i lozinke za svaki nalog.
Otkazivanje porudžbine, povraćaj novca i prava potrošača.
Imate mogućnost da ažurirate ili odustanete od svoje porudžbine u bilo kom trenutku dok ne potvrdite i platite porudžbinu. Međutim, kada potvrdite i platite svoju porudžbinu, ne možete je otkazati. Ako želite da tražite povraćaj novca, uključujući slučaj da su proizvodi nezadovoljavajući ili iz bilo kog drugog razloga, obratite se restoranu u kojem ste kupili proizvod u vezi bilo kakvog povraćaja novca. Stavke definisane u uslovima ne utiču na vaša zakonska prava u ovom pogledu.
Zaštita podataka o finansijskoj transakciji
Trgovac je u obavezi da na internet prodajnom mestu predoči opis načina zaštite osetljivih finansijskih podataka o transakciji. Trgovac na IPM može koristiti sledeću izjavu:
- Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Izjava kursne razlike
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije/Vaša banka izdavalac, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu i one koju možete videti na vašem bankovnom izvodu. Hvala Vam na razumevanju