Vesti

Vesti 1

Vesti

U našim restoranima spremna je prava porodična zabava: mađioničarski trikovi, kvizovi, face painting, radionice Kreativnog kutka, Ronaldov klubić čitalaca, novogodišnje predstavice, a 30.12. sve mališane očekuje i Voćni dan! Dođite da se družimo i provedemo lepe trenutke zajedno! Family vikend restorani: Bezistan, Fontana, Piramida, Požeška, Rakovica, Bežanijska kosa, Borča, Aviv-Pančevo, Gradska kuća – Subotica, Apolo – Novi Sad, Medijana – Niš, Tvrđava – Niš.

porodicni-vikend-u-meku-2000x787 sajt

Povodom obeležavanja Svetskog dana deteta kompanija McDonald’s je u saradnji sa izdavačkom kućom Laguna organizovala druženje dece sa poznatim dečjim piscem Urošem Petrovićem u McDonald’s restoranu “Bezistan” na Terazijama.

Deca su uživala u razgovoru i druženju sa poznatim piscem, a kao dodatno iznenađenje tu je bio i ilustrator Aleksa Gajić koji je radio ilustracije za Uroševu novu knjigu „Priča o Jangu“ i koji je deci davao smernice i savete za njihove crtačke veštine. Nakon predstavljanja knjige i druženja, Uroš Petrović je potpisivao svoju knjigu „Priča o Jangu“, koju je na poklon od restorana McDonald’s dobilo 100 mališana.

„Deca su budućnost svakog društva i na nama odraslima je da im omogućimo najbolje uslove za život, školovanje, druženje i igru. Mi verujemo da su dečija prava univerzalna i zajednička za svu decu, bez obzira na okolnosti u kojima se nalaze i zbog toga tradicionalno novembar posvećujemo deci. Ove godine sprovodimo različite aktivnosti za decu iz ustanova koja brinu o ugroženoj deci kao što su Zvečanska, Svratište, Udruženje – Radost deci i Multiart, kao i iz Univerzitetske dečije klinike u Tiršovoj, ali ne zaboravljamo ni mališane koje mame i tate dovode u naše restorane i zbog toga bih posebno želela da se zahvalim izdavačkoj kući Laguna sa kojom delimo posvećenost srećnim trenucima u odrastanju dece na pomoći u organizaciji jednog veselog i edukativnog popodneva,“ izjavila je Desanka Landauer, direktorka marketinga u kompaniji McDonald’s.

Svetski dan deteta u McDonald’su 1 Svetski dan deteta u McDonald’su

 

U novembru mesecu, kada se obeležava i Svetski dan deteta, tradicionalno dobrovoljno prikupljanje priloga, u okviru „humanitarnih kasica“ u McDonald’s restoranima, biće namenjeno za nabavku opreme u Univerzitetskoj dečjoj klinici u Tiršovoj. Dodatno u nedelji od 20. do 27. novembra McDonald’s će od svakog prodatog Happy Meal-a izdvojiti po 10 dinara i takođe ih donirati ovoj klinici.

McDonald’s od dolaska na srpsko tržište kroz različite aktivnosti pomaže zajednicu u kojoj posluje i one kojima je pomoć najpotrebnija, a najčešće su to deca. Ovo je nastvak prošlogodišnje akcije, a donacija će omogućiti kvalitetnije lečenje mališana i njihov boravak u ovoj ustanovi učiniti prijatnijim. Donaciju obezbeđuju gosti restorana, a prilozi se prikupljaju u kasicama, koje se nalaze na pultovima za naručivanje hrane u okviru restorana i McDonald’s kroz izdvajanje sredstava od prodatih Happy Meal obroka.

“Nakon prošlogodišnje uspešne saradnje, odlučili smo se da i ove godine nastavimo saradnju sa Univerzitetskom dečjom klinikom u Tiršovoj. Želja nam je da od sakupljenog novca iz humanitarnih kasica i od prodatih Happy Meal obroka, klinika dobije najnoviju i najpotrebniju opremu za što efikasnije lečenje mališana.“ – izjavila Desanka Landauer, marketing menadžer kompanije McDonald’s u Srbiji.

“Nama je posebno drago kada kompanija odluči da ostvari dugoročno pratnerstvo sa nama.  Prošle godine smo nabavili instrumente za operacionu salu za naše anesteziologe, a ove godine ćemo sredstva usmeriti na neki od neophodnih aparata. Na 20 odeljenja koristimo veliki broj aparata i pružamo vise od 1500 različitih medicinskih usluga za decu iz celog regiona. Potrebna su stalna ulaganja da bismo pružili vrhunsku uslugu i samo zajedno možemo da ostvarimo našu viziju jer deci smo potrebni i mi i vi.” istakao je prof. dr Zoran Radojičić, direktor Univerzitetske dečje klinike.

Kompanija McDonald’s će, kao inicijator akcije, obavestiti javnost o ostvarenim donacijama nakon završetka akcije.

1

Omiljeni lik iz video igre stigao je sa ekipom u McDonald’s Happy Meal!

Mario, Luigi, Princess Peach i Yoshi su samo neki od osam novih igračaka koje te od danas očekuju u svim Mekovim restoranima.

Super Mario spašava dan!

Danas je u McDonald’s restoranu na Terazijama održana konferencija za medije na kojoj je najavljen 13. Dečiji filmski festival KIDS FEST.

Kao i prethodnih godina, kompanija McDonald’s u Srbiji podržava ovaj značajan dečiji festival koji će trajati od 1. do 7. novembra, a u okviru kojeg će biti prikazane najzanimljivije filmske premijere animiranih, igranih i dokumentarnih filmova. Filmovi koji će se prikazati u okviru KIDS FESTA su sinhronizovani na srpski jezik. Centralna lokacija Dečijeg filmskog festivala u Beogradu biće Dečiji kulturni centar, dok će mališani moći da uživaju u najboljim ostvarenjima i u bioskopima „Roda Cineplex“, „Fontana“, „Tuckwood“, „Art Bioskop Kolarac“ i „Cine Grand Capitol park Rakovica“.

U Novom Sadu, Pančevu i Zrenjaninu će to moći da učine u bioskopima „CineStar Cinemas“, s tim što će Novosađani imati na raspolaganju i bioskop „Arena Cineplex“. Centar dešavanja festivala u Nišu će biti bioskop „Vilin Grad“.

Više informacija o KIDS FESTU možete pronaći na http://kids-fest.com/sr/

McDonald’s podržava KIDS FEST 3

IMG_1460-min

Triple Cheese uz mali pomfrit i malo piće po ceni od samo 380 dinara za vreme Happy Hour akcije!

Svakog dana između 18h i 22h u beogradski restoranima Slavija, Bezistan, Bulevar, Zeleni Venac, Borča, Time Out, Fontana, Piramida, Bežanijska kosa, Požeška i Rakovica,

ali i tokom CELOG dana u McDonald’s restoranima u Nišu, Novom Sadu, Kragujevcu, Subotici i Pančevu.

Triple Cheese na Happy Hour akciji!

Drugari, znamo da danas dobijate raspored časova za novu školsku godinu – mislili smo i na to! Preuzmite svoj raspored časova jednim klikom OVDE.

Kompanija McDonald’s u Srbiji će svoju ponudu obogatiti sa dva nova premium Maestro burgera. U kreiranju novih burgera učestvovali su i kuvari iz restorana nagrađenih Michelin zvezdicama, a u srpskim restoranima će gosti moći da uživaju u dva ukusna Maestro burgera sa goveđim mesom (Generous Jack) i sa pilećim mesom (Juicy Jane) od 4. septembra 2017.

Prepoznatljiv kvalitet namirnica od kojih se pripremaju McDonald’s burgeri dopunjen je inovativnim sastojcima tako da gosti mogu da uživaju u vrhunskom ukusu kome doprinose premium zemička sa susamom i makom, dva 100% goveđa mesa (150g) ili jedno pileće meso, duge šnite posebne hrskave slanine, ukusan Ementaler sir koji se topi, specijalan sos od estragona, Batavia salata, svež paradajz i crveni luk.

Upakovani u premium pakovanje dopunjeno svojeručno iscrtanim Maestro logom, dva nova Maestro burgera predstavljaju poseban užitak za ljubitelje dobrog ukusa.

 

Novi premium burgeri u McDonald's restoranima u Srbiji 2

Zabave nikada dosta ovog leta! Sa igračkama iz novog Happy Meal serijala “Emoji” ispuni svoje vreme na raspustu i uživaj u prepoznatljivim Happy Meal kombinacijama.

ds

Prvog avgusta 2017. godine McDonald’s restoran u ulici Glavna u Zemunu prestaje sa radom.

Trenutno smo u potrazi za novom lokacijom u kojoj ćemo moći da primenimo sva tehnološka unapređenja i inovacije koje u ovom objektu nije bilo moguće sprovesti. Do tada, svi naši zaposleni biće raspoređeni po drugim McDonald’s restoranima. Pratite našu internet prezentaciju i društvene mreže kako biste među prvima saznali buduću lokaciju našeg novog restorana.

Glavna 6

Naši omiljeni Minionsi se vraćaju u McDonald’s restorane. Od 30.juna u svim McDonald’s restoranima u Srbiji uz Happy Meal obrok možete da izaberete jednu od deset unikatnih i izuzetno zanimljivih igračaka koje su  inspirisane likovima iz filma „Grozan ja 3“.

Sakupite svoju žutu armiju Minionsa i uživajte u satima dobre zabave zajedno sa vašim roditeljima, batama, sekama i drugarima.

despicable-me-visual-2000x787

Tim, koji su činili glumci Bojan Perić, Milan Kalinić i pisac Marko Vidojković, pobednici su McDonald`s humanitarnog takmičenja u brzini i spretnosti pravljenja BigMac burgera, koje je organizovano u McDonald’s restoranu na Terazijama. Stručni žiri, koji su činili Slobodan Radeta iz Ill Primo škole kuvanja, Slađana Korićanac i Nenad Dašić iz kompanije McDonald’s, imao je veoma težak zadatak da proglasi pobedničke timove, koje je kompanija McDonald’s nagradila novčanim nagradama. Ukupan budžet nagrada je bio 376.000,00 dinara.

„Cilj današnjeg druženja je bio da ugostimo naše saradnike iz javnog života i medija, ali na jedan neuobičajen način. Poznato je da McDonaldd’s značajnu pažnju posvećuje podršci zajednice u kojoj posluje i dugi niz godina podržavamo razna humanitarna udruženja, kao i sportske i kulturne manifestacije. Zato smo ovaj put odlučili da kroz takmičenje u brzini i spretnosti pravljenja BigMac burgera doniramo 3.000 evra, i to tako što je najbrži tim dobio 1.500, drugi po redu 1.000, a treći 500 evra. Zaista smo srećni i zahavalni svima koji su danas učestvovali u ovom pre svega humanitarnom događaju“ rekla je Desanka Landauer, direktorka marketing u kompaniji McDonald’s Srbija.

U takmičenju je učestvovalo osam timova od po tri člana, predstavnika medija, javne ličnosti i blogeri, a tri tima je kompanija McDonald’s nagradila novčanim nagradama, koje su oni po sopstvenom izboru donirali u humanitarne svrhe. Prvu nagradu u iznosu od 186.000,00 dinara dobili su glumci Bojan Perić, Milan Kalenić i pisac Marko Vidojković i oni su odlučili da taj novac doniraju Organizaciji za poštovanje i brigu o životinjama – ORCA.

Drugo mesto je osvojio tim koji su činili Marko Katić (Play radio), Snežana Subotić (Adria daily) i Srđan Ilić (eduTV) koji su nagradu od 124.000,00 dinara poklonili Centru za integraciju mladih za uslugu koju realizuju za Svratište.

Trećeplasirani tim su činile takođe predstavnice medija Jelena Stjepanović (portal B92), Jasna Jovanović (City magazin) i Biljana Romić-Punoš (magazin Biznis i finansije). One su svoju nagradu u iznosu od 62.000,00 dinara donirale Osnovnoj školi „Antun Skala“ za obrazovanje dece sa smetnjama u razvoju.

Kompanija McDonald’s će u narednim danima kontaktirati sve ustanove koje će dobiti novac i uplatiti dogovorene sume.

Desanka Landauer i Slađana Korićanac otvaraju McDonalds humanitarno takmičenje

Dobitnice nagrade za III mesto

Osvajaci II mesta

Tim broj 3

Tim broj 4

Tim broj 5

Tim broj 6

TIm koji je osvojio I mesto

Tim broj 8

Stručni žiri je imao težak zadatak da izabere prva tri mesta:

Ziri koji je odlucio o pobednicima

Trećeplasirana ekipa:

Jasna Jovanovic_Biljana Romic Punos i Jelena Stjepanovic_III mesto

Drugoplasirana ekipa:

Snežana Subotić_Marko Katić_Srđan Ilić_II nagrada

I prvoplasirani tim:

Milan Kalinić_Marko Vidojković_Bojan Perić_I nagrada

U ponedeljak 12.juna simbolično je otvoren Senzorni vrt u Osnovnoj školi „Radivoj Popović“.

Osnovna škola „Radivoj Popović“ u Zemunu je najstarija beogradska škola za obrazovanje dece oštećenog sluha i govora, disharmoničnog motornog razvoja i autizma, prva je škola u Beogradu čije će dvorište postati Senzorni vrt – edukativna, interaktivna, zelena oaza namenjena učenju, čulno-motoričkoj stimulaciji i relaksaciji dece kroz različite nastavne i vannastavne aktivnosti.

Realizaciju kompletnog projekta je pomogla i kompanija McDonald’s koja je tokom marta i aprila meseca u svojim restoranima u Srbiji, u „humanitarnim kasicama“ uz pomoć donacija građana,  prikupila 559.286,00 dinara.

d

12-06_Senzorni VRT_otvaranje (5)

12-06_Senzorni VRT_otvaranje (2)

12-06_Senzorni VRT_otvaranje (3)

Danas smo pod sloganom „Trčimo zajedno“ obeležili Olimpijski dan! Zadovoljstvo nam je da smo i ove godine 14. put zvanični sponzor Olimpijskog dana u Srbiji. Razlog zašto podržavamo Olimpijski dan je što delimo prave vrednosti, kao što su zdrav način života, zaštita životne sredine, fer plej i jednakost. Svim učesnicima Olimpijskog dana podršku su pružili naši olimpijci Živko Gocić, Čaba Silađi i Nikolina Moldovan!

sajt3

sajt1

sajt 2

sajt4

Na konferenciji za medije održanoj u McDonald’s restoranu Bezistan na Terazijama, najavljen je ovogodišnji “Olimpijski dan”. Pod sloganom „Trčimo zajedno“, “Olimpijski dan“ će se održati 10. juna sa početkom u 12 časova, na Trim stazi u beogradskom HAJD parku.

Ovaj događaj organizuje se u 206 zemalja sveta povodom obeležavanja rođendana Međunarodnog olimpijskog komiteta, a u našoj zemlji će biti proslavljen po 23. put. Olimpijski komitet Srbije organizuje “Olimpijski dan”, uz podršku kompanije McDonald’s, Top partnera MOK-a, koji je generalni sponzor ove manifestacije u celom svetu.

Podsticanje građana na fizičku aktivnost u prirodi, promovisanje porodičnih vrednosti, zdravog načina življenja i zaštite životne sredine, kao i popularizacija Olimpijskog pokreta i filozofije olimpijskog duha osnovni su ciljevi “Olimpijskog dana”.

Ove godine u ulozi promotera Olimpijskog dana našao se Živko Gocić, momak koji je predvodio vaterpolo reprezentaciju Srbije do titule olimpijskog šampiona u Riju. On je iskoristio priliku da kaže da će on i njegova porodica biti u Hajd parku u subotu i pozovao građane da dođu u što većem broju.

„Zadovoljstvo nam je da smo i ove godine 14. put zvanični sponzor Olimpijskog dana u Srbiji. Razlog zašto podržavamo Olimpijski dan zajedno sa Olimpijskim komitetom Srbije je što delimo iste vrednosti, kao što su zdrav način života, zaštita životne sredine, fer plej i jednakost. Cilj Olimpijskog dana je građenje i očuvanje porodičnih vrednosti i promovisanje porodice kao stuba svakog društva. Drago nam je da ćemo biti deo ovog velikog praznika sporta i da ćemo zajedno nastaviti da širimo sportski i olimpijski duh.“ izjavila je Desanka Landauer, direktorka marketinga u kompaniji McDonald’s Srbija.

Bogdan Obradović, potpredsednik Olimpijskog komiteta Srbije, zahvalio se McDonaldsu na podršci u organizaciji Olimpijskog dana i pozvao sve zainteresovane da se priključe proslavi rođendana Međunarodnog olimpijskog komiteta u Hajd parku u subotu: “Olimpijski dan je sjajna prilika da se podsetimo koliko je lepo provesti vreme u prirodi, u društvu porodice i prijatelja, posebno uz bavljenje fizičkom aktivnošću. Nadam se da će građani doći u velikom broju, a siguran sam da će se sjajno provesti.”       

U Hajd parku će biti organizovane trke za decu do 4, 8 i 12 godina, trka za osobe sa invaliditetom, trka zadovoljstva na 3600 metara, kao i porodična i štafetna trka. U štafetnoj trci učestvovaće štafeta Olimpijskog komiteta Srbije i kompanije članice sponzorskog pula Olimpijskog komiteta Srbije.

Ove godine na Olimpijskom danu biće promovisana, i mobilna aplikacija za vežbanje, Olimpijskog komiteta Srbije TreniGo. Damir Štajner, izvršni direktor Olimpijskog komiteta Srbije rekao je da će učesnici Olimpijskog dana u sklopu promocije TreninGa biti u prilici da u Hajd parku vežbaju sa olimpijcima Srbije Živkom Gocićem, Čabom Silađijem i Nikolinom Moldovan.

Kao i prethodnih godina kompanija McDonald’s će za sve učesnike obezbediti majice Olimpijskog dana, a za najmlađe i vaučere za osveženje u njihovim objektima.

Predstavnici sponzorskog pula OKS, kompanije „Coca Cola“ i “Zlatiborac” pripremiće po dva paketa svojih proizvoda za dve najbrojnije porodice koje će učestvovati u porodičnoj trci, dok će kompanija McDonald’s najbržu porodicu nagraditi ručkom u svom restoranu.

OD KONF 3

OD KONF 1

OD KONF 2

Još jedan potpuno novi proizvod je od sada u McDonald’s restoranima u Srbiji. U pitanju je novi član Mac porodice, MacJunior, novi burger od 100% goveđeg mesa u finoj zemički sa susamom, sa topljenim sirom, kiselim krastavcima, sitno seckanim lukom i jedinstvenim BigMac™ sosom.

McDonald’s restorani u Srbiji su prvi u Evropi koji su svojim gostima ponudili MacJunior! Kako u McDonald’su kažu „lakše se jede u pokretu“.

MacJunior se početkom godine pojavio u McDonald’s restoranima u Americi. Iz ove kompanije navode da su istraživanja koja su sprovodili pokazala da neki od McDonald’s gostiju žele i manji burger od Big Mac-a i tako je nastao – MacJunior.

U toku je promotivni period, za sve burgere iz Mac porodice, u svim McDonald’s restoranima, što je dodatni razlog da probate MacJunior koga ima samo u Srbiji! Iskoristite priliku, da uživate u ovom proizvodu, jer će MacJunior biti dostupan do 5. Jula 2017.

Mac-JR

Novi deserti u ponudi – od danas uživaš u osvežavajućoj aromi Frappe Caramela ili Frappe Mocha-e. Za voćni predah izaberi Smootie od jagode i banane ili manga i ananasa. Ove zavodljive, letnje deserte možete pronaći u restoranima Slavija, Delta sity, Ušće, Bežanijska kosa, Bezistan, Fontana, Piramida, Velika Plana, Zmaj, Aviv, Apolo.

U susret slasnom letu!

Saradnja kompanije McDonald’s i Poljoprivrednog fakulteta iz Zemuna traje godinama i ogleda se kroz predavanja koja McDonald’s u saradnji sa svojim dobavljačima organizuje za studente na teme kvaliteta i bezbednosti hrane, ali i kroz studijske posete proizvodnim pogonima McDonald’sovih dobavljača kako bi se studenti na praktičan način upoznali sa procesima i tehnologijom proizvodnje, ali i sa standardima koji moraju da se poštuju kako bi proizvodi koji se konzumiraju u McDonald’s restoranima bili najboljeg mogućeg kvaliteta.

U četvrtak, 11. maja, organozovana je poseta za studente Poljoprivrednog fakulteta kompaniji Salat centar, koja je dobavljač Iceberg salate za McDonald’s restorane u Srbiji.

Kompanija Iceberg Salat Centar uspešno posluje na srpskom i inostranom tržištu duže od 27 godine. Osnovana je 1990. kao ekskluzivni uzgajivač i distributer Iceberg salate za potrebe lanca restorana McDonald’s.

Kao i svi kooperanti kompanije McDonald’s, Iceberg Salat Centar posluje prema najvišim svetskim standardima i proizvodi namirnice vrhunskog kvaliteta. U fazi proizvodnje salate i povrća primenjuje se GLOBALGAP standard, kojim se proces proizvodnje na polju strogo prati u svim fazama. Prerada salate i ostalog povrća vrši su u skladu sa FSSC 22000 standardom. Osnovni cilj primene ovih standarda jeste da se obezbedi praćenje i kontrola svih fizičkih, hemijskih i bioloških faktora koji mogu uticati na bezbednost i ispravnost hrane u svim procesima proizvodnje.

McDonald’s u svojim restoranima u ponudi ima pileću crispy i grilovanu, garden i malu salatu. Svaka od njih sadrži sveže povrće poput Iceberg salate, šargarepe, krastavca ili paradajza, koje u kombinaciji sa pilećim mesom i dresingom predstavljaju kompletan i ukusan obrok.

IMG_8205

IMG_8204

IMG_8202

IMG_8200

IMG_8208

 

Kompanije McDonald’s i Desing svoju saradnju započele su još davne 2000. godine. Tragajući za pouzdanim partnerom, koji može da ispuni sve standarde multinacionalne korporacije, kakva je McDonald’s, izabrana je kompanija Desing, porodična firma iz Knjaževca, koja sada već sedamnaest godina snabdeva McDonald’s restorane u Srbiji topinzima za sladoled i sirupima za šejkove.

Prelivi za sladolede ili šejkove u McDonald’s restoranima, sa ukusom jagode, nara, karamela, čokolade, vanile… proizvedeni su u fabrici Desing. Pre nego što se proizvedu svi ovi proizvodi, kreiraju se i razvijaju u “Desing Taste Centar, centrz za razvoj, edukaciju i inovacije”. Odatle sve počinje i tu se razvija široka paleta sezonskih proizvoda za McDonald’s restorane. Svo voće od kojih se u Desingu prave sirupi i prelivi, poreklom je od proizvođača iz Srbije ili sa sopstvene plantaže. Nakon probne proizvodnje, počinje industrijska proizvodnja.

McDonald’s je inovator novih ukusa i tokom dugogodišnje saradnje kompanija Desing je isporučila oko 5.000 tona topinga i sirupa kompaniji McDonald`s. Fabrika Desing zapošljava 35 ljudi, prosečne starosti 35 godina. Većina zaposlenih je fakultetski obrazovana.

Standardi kvaliteta koje McDonald’s propisuje, a kojih se Desing pridržava

McDonald’s izuzetno ozbiljno shvata pitanje kvaliteta i bezbednosti hrane i postavlja najviše standarde, kako interno u kompaniji, tako i ka dobavljačima. Za kvalitet hrane presudan je kvalitet dobavljača i zahteva koje dosledno postavlja pred svakoga od njih. Ovi standardi su često rigorozniji od onih koji su postavljeni od strane regulatornih institucija.

Primena i poštovanje standarda koji se odnose na kvalitet i zdravstvenu bezbednost proizvoda koji se služe u McDonald’s restoranima su apsolutni uslov koji neka kompanija mora da ispuni da bi postala dobavljač ovog renomiranog svetskog lanca brze usluge.

Kompanija Desing uspešno je ispunila sve zahteve koje je pred nju postavio McDonald`s. Ti zahtevi podrazumevaju: poštovanje zakonskih regulativa koja se odnose na proizvodnju hrane, kako onih koji su propisani u Srbiji, tako i globalnih; preispitivanje od strane rukovodstva, posvećenost rukovodstva poboljšanju kvaliteta i bezbednosti proizvoda; krizni menadžment; upravljanje kriznim situacijama; preduslovni programi; HACCP sistem; sledljivost; alergeni i aditivi; specifikacija McDonald`s proizvoda i verifikacija sistema kroz interne provere i provere druge i treće strane. Dodatno McDonald’s od Desinga zahteva da poštuje SQMS (Suplier Quality Management System) koji predstavlja sveobuhvatan i kompleksan set standarda i politike bezbednosti i kvaliteta. SQMS garantuje najviši stepen bezbednosti jer se oslanja na visoke međunarodne standarde, lokalnu regulativu i specifičnosti, i omogućava stoprocentnu sledljivost svake namirnice do njenog izvora (u slučaju voća – do plantaže).

Specifični zahtevi koje McDonald’s u okviru SQMS postavlja i koje Desing poštuje su: Code of conduct; Plan vanrednog snabdevanja; Partner u vanrednom snabdevanju; Sirovine za vanredno snabdevanje; Upravljanje kriznim situacijama; Provera sledljivosti – 1x godišnje – target 3 sata odziv; Dodatne mikorobiološke analize svih proizvoda/svake šarže.

Ovakve procedure ne ostavljaju prostora za bilo kakve propuste i garantuju najviši kvalitet koji se predano održava.

McDonald’s efikasno koristi svoje procese pri isporučivanju kvalitetnih i bezbednih proizvoda. Svaki proces proizvodnje je dizajniran sa ciljem da se maksimalno zadrže nutritivno vredne prirodno prisutne komponente iz hrane.

Zahvaljujući dobroj saradnji, na preporuku McDonald`s-a iz Srbije, kompanija Desing je uspostavila saradnju sa ovom kompanijom i u regionu, pa tako snabdeva sve restorane u Bugarskoj i Sloveniji posebnim (sezonskim) proizvodima, a postoji tendencija da se saradnja Desinga i McDonald`sa proširi i na dodatna tržišta Zapadne Evrope.

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

Proleće je tiho i nečujno smenilo hladnu i dugu zimu, donoseći nam sunčanije dana i mameći nas u gradske šetnje. Upravo su proleće i mesec maj pravo vreme za povratak Porodičnih vikenda u McDonald’s restorane.

Od predstojećeg vikenda (6. i 7. maja), i onda svakog narednog tokom maja, zaključno sa 27. i 28. majom, u beogradskim restoranima na Terazijama, na Vidikovcu, u Požeškoj, Fontani, Piramidi, na Bežanijskoj kosi, u Borči kao i u restoranima u Pančevu, Novom Sadu (Apolo), Nišu i Subotici, porodice će moći da uživaju u kreativnim i edukativnim radionicama koje smo pripremili. Bez obzira na uzrast, svi će moći da se zabave kroz kvizove, face painting, druženje sa Ronaldom McDonaldom i uživaju u drugim kreativnim aktivnostima.

Cilj porodičnih vikenda je da se na kreativan način i kroz raznovrsne aktivnosti neguju i osnažuju porodične vrednosti. Dođite da se zabavljamo i učimo zajedno!

1200800

Ty Beanie Boos vas očekuju u McDonald’s restoranima! deset jedinstvenih i prepoznatljivih plišanih igračkica sa krupnim očima! Bilo da izaberete pingvina, psića, irvasa, majmunčića, lavića – ove preslatke igračkice će vam postati pravi prijatelji.

Preslatke Happy Meal životinjice

Dvadeset i sedmi McDonald’s restoran u Srbiji otvoren je u Višnjici, u okviru BIG FASHION šoping centra. Restoran se prostire na 183 kvadratna metra, poseduje potpuno odvojen prostor za McCafe i sopstvenu baštu i prvi je McDonald’s restoran u ovom beogradskom naselju.

„U novi restoran smo investirali 900.000 evra i direktno obezbedili posao za 35 novih radnika. Restoran u BIG FASHION šoping centru je prvi koji otvaramo od početka godine, a do kraja godine nas očekuje otvaranje još jednog, na auto putu od Niša ka Beogradu. Sve to su pokazatelji stabilnog poslovanja naše kompanije i želje da naša ponuda bude dostupna što većem broju gostiju“, izjavio je Veselin Janićijević, direktor kompanije McDonald’s Srbija.

McDonald’s nastavlja sa uvođenjem najsavremenijih tehnologija, pa će restoran u BIG FASHION šoping centru biti čak šesti objekat koji poseduje terminale za poručivanje – self order kioske. Na tri kioska u restoranu, gosti mogu samostalno, koristeći ekran osetljiv na dodir, da odaberu željene proizvode, poruče ih i plate karticom na samom terminalu, ili gotovinom na posebnoj kasi.

Radno vreme McDonald’s restorana u okviru BIG FASHION šoping centru je od 10 do 22 časa tokom cele nedelje.

????????????????????????????????????

McDonald’s restorani će u periodu predstojećih uskršnjih praznika raditi po izmenjenom radnom vremenu.

radno-vreme_2000x787sajt

Igračke Štrumpfova su od danas u okviru Happy Meal ponude!

Plava družina je stigla u Mek!

Štrumpfovi se vraćaju i u McDonald’s restorane. Sva deca će imati priliku da od 31. marta 2017. godine u okviru Happy Meal ponude izaberu jednu od deset igračkica omiljene plave družine.

Igrčkice su u obliku Štrumpfovskih kućica – pečuraka, a uz svaku kućicu dolaze i dve figurice Štrumpfova. Na kućicama se pomera poklopac i svaka kućica ima otvoren prozor i različitu grafiku koja sugeriše različite karaktere.

Svih deset kućica su različitih boja i u svakoj su drugačije figurice.

23-03-CON-4

23-03-CON-32

23-03-CON-39

Tradicionalno dobrovoljno prikupljanje priloga, u okviru „humanitarnih kasica“ u McDonald’s restoranima, za mart mesec, biće namenjeno za drugu fazu izgradnje Senzornog vrta u Osnovnoj školi „Radivoj Popović“.

Osnovna škola „Radivoj Popović“ u Zemunu je najstarija beogradska škola za obrazovanje dece oštećenog sluha i govora, disharmoničnog motornog razvoja i autizma, prva je škola u Beogradu čije će dvorište postati Senzorni vrt – edukativna, interaktivna, zelena oaza namenjena učenju, čulno-motoričkoj stimulaciji i relaksaciji dece kroz različite nastavne i vannastavne aktivnosti.

Donaciju obezbeđuju gosti restorana, a prilozi se prikupljaju u kasicama, koje se nalaze na pultovima za naručivanje hrane u okviru restorana. Kompanija McDonald’s kao inicijator akcije, će javnost, o ostvarenim donacijama, obavestiti nakon završetka akcije.

“McDonald’s od početka rada u Srbiji kroz program „humanitarnih kasica“ podržava različite institucije i organizacije koje se bave zaštitom i brigom o našim mališanima. Ovog puta želimo da pomognemo da se što pre završi izgradnja senzornog vrta u osnovnoj škloli „Radivoj Popović“ kako bi se deci u ovakvom okruženju se odgovarajućim aktivnostima, mirisima, dodirom, zvukom, podstakao razvoj svih čula i lakše usvajanje znanja i veština neophodnih za kvalitetniji život.“ izjavio je Veselin Janićijević, direktor kompanije McDonald’s u Srbiji.

Projekat uređenja dvorišta razvijen je u saradnji projektnog tima UG Beogradski festival cveća zajedno sa nastavnim i stručnim osobljem škole kako bi zadovoljio specifične potrebe učenika koji je pohađaju i u njoj borave.

Kompanija McDonald’s će nastaviti sa projektom “humanitarne kasice” i u drugim gradovima, kao i sa drugim institucijama u Srbiji.

Senzorni vrt_idejna ilustracija sadrzaja 1

Senzorni vrt_idejna ilustracija sadrzaja 2

Trk u Mek – nove igračke su u Happy Meal ponudi! My Little Pony i Transformersi vas čekaju!

Nove igračke su u Meku!

Udruženje roditelja dece obolele od malignih bolesti „Zvončica“ i kompanija McDonald’s u Srbiji sarađuju skoro čitavu deceniju, još od 2009. godine. Uprava kompanije McDonald’s je te 2009. godine donela odluku da se novac koji se prikuplja u “humanitarnim kasicama” u svim McDonald’s restoranima širom zemlje donira upravo ovoj ustanovi i to isključivo za kupovinu medinske i bolničke opreme.

Zahvaljujući sredstvima koja su prikupljena u „humanitarnim kasicama“, što predstavlja više od 150.000 evra, do sada je kupljena sledeća medicinska i bolnička oprema za službe, odeljenja i laboratorije Instituta za zdravstvenu zaštitu majke i deteta Srbije “dr Vukan Čupić”

  • 57 infuzionih pumpi
  • 6 električnih kreveta za odeljenja intenzivne nege
  • 6 monitora za praćenje vitalnih funkcija pacijenata
  • 2 suva sterilizatora
  • 1 laminarna komora za rastvaranje citostatika i drugih lekova
  • 1 EKG aparat
  • 1 softver za dijagnostički aparat Protočni citometar
  • 1 mašina za sterilizaciju i pranje flašica za hranjenje odojčadi
  • Nameštaj za bolesničke sobe i dnevni boravak za decu na odeljenju Hematoonkologija 1
  • Nameštaj za 2 radne sobe lekara
  • 1 komplet poligona za fizikalnu terapiju

 

„Cilj i misija kompanije McDonald’s je da pomogne zajednicu u kojoj posluje. Od osnivanja Roditeljske kuće pri Institutu za majku i dete, kojom upravlja Udruženje “Zvončica”, mi smo njihov partner. Sredstva se skupljaju kroz “humanitarne kasice” u našim restoranima i na taj način pomažemo da mališani sa najtežim oboljenjima imaju što bolje uslove lečenja i oporavka. Tokom godina, uključili smo i druge ustanove i udruženja u naš program, ali sa udruženjem “Zvončica” imamo i nastavljamo kontinuiranu saradnju”, izjavio je Veselin Janićijević, direktor kompanije McDonald’s u Srbiji.

Vesna Skoko, predsednica UO “Zvončica” rekla je „Sa velikim zadovoljstvom mogu reći da je saradnja Udruženja “Zvončica” i McDonald’s pravi primer uspešnog partnerskog odnosa, koji je doprineo značajnom poboljšanju uslova lečenja naše dece u Institutu za majku i dete. Ali ne samo deci koja boluju od malignih bolesti, već i ostalim malim pacijentima koji se od drugih oboljenja leče u ovoj, najvećoj dečijoj bolnici u Srbiji. Nama je izuzetno drago što smo uspeli i da opravdamo poverenje građana, koji svoj sitniš ostavljaju u “humanitarnim kasicicama” u restoranima McDonald’s širom Srbije, jer se svaka kupovina medicinske i bolničke opreme transparentno objavljuje i građani znaju kuda ide njihov novac. Zahvaljujemo se menadžmentu McDonald’s i građanima Srbije na humanosti, poverenju i neprocenjivom doprinosu za zdravlje naše dece.“

„Institut za zdravstvenu zaštitu majke i deteta „Dr Vukan Čupić“ u Novom Beogradu je najveća dečija bolnica u regionu. Godišnje se pregleda oko 200.000 dece, a na bolničko lečenje Institut primi oko 22000 pacijenata. Pod jednim krovom nalaze se sve službe i odeljenja neophodne za zbrinjavanje dece sa najsloženijim urođenim anomalijama, stečenim oboljenjima, uključujući i maligne tumore, kao i decu s teškim povredama. Institut je tercijalan i referentna ustanova iz oblasti zdravstvene zaštite dece i žena generativnog perioda. Za grad Beograd obavlja se delatnost iz domena primarnog i sekundarnog nivoa zdravstvene zaštite. Ovo sve potvrđuje kompleksnost rada zdravstvenih radnika i saradnika, kao i nemedicinskog osoblja, a sve u cilju pravovremenog i uspešnog lečenja obolele dece. Republika Srbija preko Ministarstva zdravlja i RFZO-a maksimalno ulaže sredstva u zdravstvenu zaštitu dece, ali to, s obzirom da je medicina skupa delatnost, nije dovoljno. Zahvaljujući donatorima u prilici smo da omogućimo deci i njihovim pratiocima kvalitetnije uslove za lečenje.

Višegodišnja kontinuirana sredstva iz donacije kompanije McDonald’s ostvarene u saradnji sa Udruženjem roditelja dece obolele od malignih bolesti „Zvončica“ je veoma mnogo pomogla celokupan razvoj Instituta. Kupljena oprema (medicinski aparati, kreveti, nameštaj i dr.) prevashodno je bila namenjena odeljenjima gde se leče najteže obolela deca. Sve ovo je doprinelo da je kvalitet lečenja i uslovi u kojima borave mali pacijenti podignut na mnogo viši nivo. To potvrđuje i akreditacija naše ustanove na najduži mogući period od sedam godina. Veliku zahvalnost dugujemo svakom pojedinačnom donatoru koji je odvojio deo svojih novčanih sredstava i ubacio u kasicu restorana McDonald’s. Takođe, veliku zahvalnost dugujemo rukovodstvu i svim zaposlenima kompanije McDonald’s, kao i nama dragom Udruženju „Zvončica“ koji ima prostorije pod krovovima Instituta.“ Izjavio je doc. dr sc. med. Radoje Simić, VD direktora Instituta za zdravstvenu zaštitu majke i deteta Srbije „Dr Vukan Čupić“.

Kompanija McDonald’s će nastaviti sa projektom „humanitarne kasice“ i ubuduće.

Skoro decenijska saradnja Udruženja roditelja dece obolele od malignih bolesti „Zvončica“ i kompanije McDonald’s

Skoro decenijska saradnja Udruženja roditelja dece obolele od malignih bolesti „Zvončica“ i kompanije McDonald’s 1

Skoro decenijska saradnja Udruženja roditelja dece obolele od malignih bolesti „Zvončica“ i kompanije McDonald’s 2

U nedelju, 5. februara, u McDonald’s restoranu na Terazijama održan je Lego Betmen dan u saradnji sa našim partnerom Blitz filmom i Lego klubovima Kockarijum i Beokocka, koji su obezbedili Lego kocke. Deca su se takmičila u slaganju Lego kocki, uživala  u bojenju i razgledanju Lego kreacija.  Najuspešniji su sa sobom poneli i vredne nagrade u vidu Lego setova. U susret filmu „Lego Betmen“ u svim McDonald’s restoranima deci će biti dostupno osam igračaka inspirisanih ovim filmom u okviru Happy Meal obroka.

Lego Betmen dan (3)

Lego Betmen dan (2)

Lego Betmen dan (1)

Lego Betmen dan (4)

Igračke iz filma Lego Batman vas očekuju u sklopu Happy Meal ponude! Igračke možete kupiti i odvojeno.

Betmen je stigao u Mek!

Kliknite ovde da biste preuzeli i odštampali nove kupone već sada! Kuponi važe do 31.03.2017. u svim McDonald’s restoranima.

Novi kuponi su tu!

Uz svaki kupljeni Happy Meal, vaše mališane očekuje i mandarina na poklon!

Ukusan i zdrav početak raspusta

Uživajte u novoj promotivnoj ponudi – u McDonald’s restorane su stigli Crispy Cheese DeLux, Crispy Cheese Chicken i Grand Double Bacon Cheese! U prilogu “hrskaju” fenomenalni Američki krompirići i čiz zvezdice!
Nova "hrskava" promocija! 1

Danas je u McDonald’s restoranu na Terazijama održana konferencija za medije na kojoj je najavljen film „Pevajmo“. Glumci koji su pozajmili glasove likovima u filmu su Paulina Manov, Dragan Vujić – Vujke, Milan Antonić ppozvali su mališane i njihove roditelje da uživaju u gledanju jednog od najvećih animiranih hitova. U originalnoj engleskoj verziji filma glavnim junacima glasove su pozajmili Metju Mekonahi, Skarlet Johansen, Riz Viterspun, Džon C Rajli, Set MekFarlen, a pevaju Stivi Vonder i Arijana Grande.

Glavni likovi iz filma „Pevajmo“ su se našli i u novoj Happy Meal seriji dostupnoj od 30. Decembra. Biće dostpuno osam figurica inspirisanih filmom „Pevajmo“ (SING). Baš kao i u filmu, kolekcionari će moći da uživaju u omiljenim zvucima, igri i pesmama koje će figurice glavnih likova izvoditi kada pljesnete dalnom o dlan ili kada povučete figuru unazad. Deca će uživati u igri sa omiljenim likovima životinja kao što je miš Majk, prasica Rozita, slonica Mina, gorila Džoni, bodljikavo prase Eš… Takođe od kutije za Happy Meal deca će moći da naprave pravu pozornicu. A na raspolaganju su i aplikacije na McDonald’s Happy Studio gde će deca moći da personalizuju sadržaj, „obuku“ kostime i odglume različite emocije.

 

Likovi iz filma „Pevajmo“ u Meku

Likovi iz filma „Pevajmo“ u Meku 1

Tokom meseca novembra, u svim McDonald’s restoranima u Srbiji u „humanitarnim kasica“ je prikupljan novac za Univerzitetsku dečiju kliniku u Tiršovoj. Takođe u nedelji od 20. do 27. novembra kao podrška Svetskom danu deteta izdvajano je po 10,00 dinara od svakog prodatog Happy Meal-a.

Prikupljeno je ukupno 580.000,00 dinara i od tih sredstava će biti kupljena dva aspiratora za operacioni blok klinike. Aspiratoti služe za usisavanje krvi i izlučevina tokom svake operacije. Operacioni blok klinike ima 6 operacionih sala i godišnje uradi 7000 operacija kod dece, od rođenja do 18 godine, iz cele Srbije i regiona.

„Veoma nam je drago što smo mogli da pomognemo i obezbedimo dva nova aspiratora koji će olakšati rad lekara u Univerzitetskoj dečijoj klinici u Tiršovoj. McDonald’s će nastaviti i ubuduće da podržava institucije i organizacije kojima je pomoć neophodna kako bi što lakše prevazišli sve izazove sa kojima se suočavaju“ rekao je Veselin Janićijević, direktor kompanije McDonald’s u Srbiji. 

“McDonald’s je prepoznatljiv u svetu kao kompanija koja razvija programe donatorstva i društveno je odgovorna. Nama, kao jednoj od najznačajnijih medicinskih institucija u zemlji, od izuzetnog je značaja partnerstvo sa kompanijama. Svuda u svetu se institucije od javnog značaja, poput Tiršove, finansiraju iz budžeta, ali se razvijaju tako što ih podržavaju kompanije i pojedinci. Hvala na donaciji i nadam se da je ovo početak dugoročnog partnerstva.” prof. dr Zoran Radojičić, direktor Univerzitetske dečje klinike u Tiršovoj.

Operaciona sala u Univerzitetskoj dečijoj klinici u Tiršovoj2

Tradicionalno dobrovoljno prikupljanje priloga, u okviru „humanitarnih kasica“ u McDonald’s restoranima, za mesec decembar biće namenjeno za Udruženje roditelja dece obolele od malignih bolesti „Zvončica“.

McDonald’s godinama unazad sarađuje sa ovim udruženjem, kroz različite vidove podrške. Kompanija McDonald’s i na ovaj način pokušava da pomogne da se što je moguće više olakša oporavak dece obolele od malignih bolesti, kao i da da podršku roditeljima koji su svakdnevno suočeni sa brojnim izazovima.

Obavestite svoje prijatelje, braću i sestre, mame i tate, tetke i teče, ujake i ujne, bake i deke, ma sve koje volite – počinju Porodični vikendi u Meku!

Od predstojećeg vikenda (3 i 4.decembar 2016.) u beogradskim restoranima na Terazijama, na Vidikovcu, u Požeškoj, Fontani, Piramidi, na Bežanijskoj kosi, u Borči kao i u restoranima u Pančevu, Novom Sadu (Apolo), Nišu i Subotici, moći ćete da uživate u: kvizovima, druženju sa Ronaldom, mađioničarskim trikovima, kao i u kreativnom kutku.

Cilj porodičnih vikenda je da se na kreativan način i kroz raznovrsne aktivnosti neguju i osnažuju porodične vrednosti. Dođite da se zabavljamo i učimo zajedno :)

FAMILY WEEKENDS 1

 

Kompanija McDonald’s je prvog decembra organizovala Dan otvorenih vrata za studente četvrte godine Poljoprivrednog fakulteta, smer – Upravljenje bezbednošću i kvalitetom u proizvodnji hrane. Četrdesetak studenata sa profesorom su imali priliku da vide kako se čuvaju i skladište proizvodi u McDonald’s restoranima, da čuju koje standarde i procedure dobavljači moraju da ispunjavaju. Da se upoznaju sa standardima kvaliteta i kontrolama koje McDonald’s primenjuje. A potom su imali priliku da vide kuhinju McDonald’s restorana i način pripreme njihovih omiljenih McDonald’s obroka.

DAN OTVORENIH VRATA U McDONALD’SU 2

DAN OTVORENIH VRATA U McDONALD’SU 1

DSC_1369 sređ

 

 

Od danas uz Happy Meal dobijate igračkice likova iz Adventure Time crtaća, a možete ih kupiti i odvojeno!

Vreme je za avanturu!

Kao podrška Svetskom danu deteta, koji se obeležava danas, McDonald’s u Srbiji će od svakog prodatog Happy Meal-a u narednih sedam dana odvojiti po 10 dinara i donirati ih Univerzitetskoj dečjoj klinici u Tiršovoj.

Pored novca koji se tokom novembra meseca prikupi u „humanitarnim kasicama“ u svim McDonald’s restoranima u Srbiji, koje predstavljaju dobrovoljne priloge gostiju, sada će McDonald’s dodatno donirati po 10 dinara od prodatih Happy Meal obroka u nedelji od 20 do 27.novembra. Sva ova sredstva namenjena su za nabavku opreme u Univerzitetskoj dečjoj klinici u Tiršovoj.

O ukupnoj donaciji, kao i opremi koja je od tih sredstava nabavljena, javnost u Srbiji će biti obaveštena početkom decembra.

Dodatna podrška Univerzitetskoj dečjoj klinici u Tiršovoj!

Uživajte u grandioznoj ponudi, jer su se upravo u McDonald’s restorane vratili Grand Big Mac™ i Big Mac™ sa pilećim mesom, a tu su i čiz zvezdice i domaćinski krompirići, kao i potpuno novi Grand dupli čizburger!

Uvećaj užitak!

Uživaj u raskošnom ukusu McMuffina sa čokoladom uz Caffe Latte za samo 300 dinara.

Savršeni spoj kafe i čokolade! 1

Beograd, 1. novembar 2016 Tradicionalno dobrovoljno prikupljanje priloga, u okviru „humanitarnih kasica“ u McDonald’s restoranima, za novembar mesec, u kome se obeležava i Svetski dan deteta, biće namenjeno za nabavku opreme u Univerzitetskoj dečjoj klinici u Tiršovoj.

Ova akcija ima za cilj podršku lekarima i medicinskom osoblju u okviru saradnje sa Univerziteskom dečjom klinikom u Tiršovoj, za poboljšanje uslova kvalitetnijeg i uspešnijeg lečenja najmlađih pacijenata. Donaciju obezbeđuju gosti restorana, a prilozi se prikupljaju u kasicama, koje se nalaze na pultovima za naručivanje hrane u okviru restorana. Kompanija McDonald’s kao inicijator akcije, će javnost, o ostvarenim donacijama, obavestiti nakon završetka akcije.

“Ovo je nastavak saradnje koju je komapnija McDonald’s ostvarila sa Univerzitetskom dečjom klinikom u Tiršovoj. Želja nam je da od sakupljenog novca iz humanitarnih kasica, nabavimo potrebnu opremu kako bismo ovoj hrabroj deci omogućili još kvalitetnije lečenje.“ Izjavio je Veselin Janićijević, direktor kompanije McDonald’s u Srbiji.

“Univerzitetska dečja klinika je jedna od najznačajnijih medicinskuih institucija u zemlji i regionu. Kod nas se godišnje obavi 150 000 specijalističkih pregleda i 7000 operacija od kojih je 250 kardiohirurških. Imamo sjajan kadar i dajemo sve od sebe da opremu koju imamo redovno obnavljamo kako bi uslovi za lečenje bili najbolji mogući. Podrška poput ove nam mnogo znači.” istako je prog. dr Zoran Radojičić, doirektor Univerzitetske dečje klinike.

Kompanija McDonald’s će nastaviti sa projektom “humanitarne kasice” i u drugim gradovima, kao i sa drugim institucijama u Srbiji.

Izaberi dva proizvoda i napravi svoj jutarnji Mix2 za 220 dinara!

McMuffin sa slaninom i jajetom, McToast sa slaninom i sirom, McToast sa šunkom i sirom, mali pomfrit i mala Coca Cola, koja dva biraš?

Napravi svoj jutarnji Mix2!

Dvadeset i šesti po redu McDonald’s restoran u Srbiji otvoren je danas u Borči, u okviru ritejl parka Shoppi.

Ovaj, inače, prvi McDonald’s restoran u ovom beogradskom naselju prostire se na 422 kvadratna metra i može ukupno da primi 93 gosta. Restoran poseduje baštu kapaciteta 76 mesta, parking sa 30 parking mesta – od kojih su dva za invalide. deo ponude iz McCafea, SPA (nova platforma usluge i proizvodnje), kao i McDrive koji je otvoren 24 sata. Najmlađi gosti, ne samo da će uživati u svojim omiljenim obrocima, već mogu da se zabave i u Play Land delu za igru u bašti restorana.

„U novi restoran investirali smo oko milion evra i direktno obezbedili posao za 40 radnika. Ovo je treći restoran koji smo otvorili ove godine i to znači da imamo stabilno poslovanje, da ulažemo u Srbiju, obezbeđujemo nova radna mesta i nastavljamo da našim posetiocima  pružanjem vrhunske usluge. Nastavićemo i dalje da se razvijamo i pomažemo domaću privredu“, izjavio je Veselin Janićijević, direktor kompanije McDonald’s Srbija.

Ovo je četvrti McDonald’s restoran u Srbiji koji poseduje terminal za poručivanje – self order kiosk. Na ovom terminalu, gost može samostalno, koristeći ekran osetljiv na dodir, da odabere željene proizvode, poruči ih i plati karticom na samom terminalu, ili kešom na posebnoj kasi. Takođe, u ovom restoranu se primenjuje „Made for you“ koncept. On osoblju u kuhinji omogućava da, čim prime gostovu porudžbinu, počnu sa njenom pripremom, a time je usluga pripreme hrane još efikasnija. Na ovaj način, gost dobija hranu napravljenu baš za njega.

Radno vreme McDonald’s restorana u okviru Shoppi ritejl parka je tokom cele nedelje od 8 do 24 časa, dok će McDrive ovog restorana raditi 24 časa dnevno.

DSC_0441 borča

DSC_0460 borča

DSC_0387 borča

 

KIDS FEST se održava širom Srbije od 23. do 30. oktobra

Na današnjoj konferenciji za medije održanoj u McDonald’s-u na Terazijama  predstavljen je program 12. Dečijeg filmskog festivala KIDS FESTA i animirani film Trolovi koji će otvoriti ovogodišnji festival, 23. oktobra u bioskopu Cineplexx UŠĆE Shopping Center sa početkom u 17h.

Na konferenciji govorili su Igor Stanković, osnivač KIDS FESTA i direktor filmske distributerske kuće MCF MegaCom Film, Anđelka Prpić ambasadorka 12. KIDS FESTA, Lina Bošković direktorka KIDS FESTA, glumci koji su učestvovali u sinhronizaciji animiranog filma Trolovi: Marko Mandić, Aleksandra Radosavljević, Ivan Zekić i Marko Kon producent sinhronizacije. Pored njih govorile su i Marina Trnavčević ispred McDonald’s-a i Tatjana Krsmanović ispred Menart-a, izdavačke kuće zvaničnog saundtreka filma.

Glumica Anđelka Prpić ambasadorka je 12. Dečijeg filmskog festivala KIDS FEST-a, najveće manifestacije u oblasti kulture i zabave za decu, koji će se ove godine održati u periodu od 23. do 30. oktobra u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu, Zrenjaninu i u još trideset gradova širom zemlje. Tokom uzbudljivih sedam dana, najmlađi posetioci bioskopskih sala zaviriće u neke neverovatne i do sad neispričane filmske priče.

Kids Fest ove godine nudi bogatiji filmski program, 20 filmova, raspoređenih u 2 programa. Većina filmova na KIDS FESTU biće sinhronizovana na srpski jezik da bi najmlađi nesmetano mogli da uživaju u avanturama animiranih junaka. U bioskopima najmlađe posetioce očekuju i zanimljive radionice, igrice i pokloni, a ono što ovu godinu čini posebnom, jeste i uvođenje specijalnog TEEN programa.

TROLOVI OTVARAJU 12. DEČIJI FILMSKI FESTIVAL KIDS FEST

TROLOVI OTVARAJU 12. DEČIJI FILMSKI FESTIVAL KIDS FEST 2

 

 

 

 

Rasteraj oblake eksplozijom ukusa šumskog voća u tvojim omiljenim desertima u Meku!

Uživaj u jeseni uz darove šume! 1

Krajem septembra kompanija McDonald’s organizovala je putovanje za predstavnike medija, blogere i studente Poljoprivrednog fakulteta iz Beograda u Ens, mesto u Austriji u kom se nalazi fabrika OSI Food Solutions koja proizvodi proizvode od goveđeg mesa za McDonald’s restorane u Srbiji, kao i u Austriji, Mađarskoj, Hrvatskoj i Sloveniji.

Cilj posete bio je da predstavnici medija, blogeri i studenti iz prve ruke vide gde se prave proizvodi koji se prodaju u McDonald’s restoranima, kao i da se upoznaju sa procesom proizvodnje, procedurama i standardima koje svaki McDonald’s dobavljač mora da ispuni.

Tokom posete fabrici, prisutni su imali priliku da vide sve faze proizvodnje, od dopremanja mesa u fabriku, vizuelne kontrole, utvrđivanja količine masnoće (koja treba da je oko 20%), obeležavanja mesa (masnije crvenom etiketom, manje masno zelenom etiketom) radi lakšeg skladištenja, zatim mešanjem svežeg i zamrznutog mesa u odnosu 60:40, kako bi se postigla željena masnoća, preko mlevenja i oblikovanja u gotov proizvod (burger) do zamrzavanja, pakovanja i transporta u restorane.

Svi prisutni su se uverili da se McDonald’s burgeri prave od 100% goveđeg mesa bez ikakvih dodataka. Uverili su se i u stroga pravila kojih moraju da se pridržavaju kako radnici koji rade u fabrici, tako i posetioci. Ta pravila podrazumevaju da se pre ulaska u proizvodni pogon obuče zaštitno odelo, da se svi lični predmeti ostave izvan pogona (uključujući satove, prstenje, minđuše…), dok je upotreba šminke ili jakih parfema zabranjena. Vrši se dezinfekcija i tek tada može da se uđe u proizvodni pogon.

McDonald’s izuzetno ozbiljno shvata pitanje kvaliteta i bezbednosti hrane i postavlja najviše standarde, kako interno u kompaniji, tako i ka dobavljačima. Za kvalitet hrane presudan je kvalitet dobavljača i zahteva koje McDonald`s dosledno postavlja pred svakoga od njih. Ovi standardi su često rigorozniji od onih koji su postavljeni od strane regulatornih institucija. Primera radi, u McDonald`s restoranima postoji više od 50 bezbednosnih provera goveđeg i pilećeg mesa koja se sprovode svakodnevno.

Postoje tri nivoa osnovnih standarda koje dobavljači McDonald`s restorana u Srbiji ispunjavaju. Prva dva se odnose na društvenu odgovornost (zakonito poslovanje i odnos prema zaposlenima, bezbednost na radu, odnos prema životnoj sredini, detaljne mere bezbednosti i zaštite, itd), kroz samoevaluaciju koju dobavljači popunjavaju, a zatim i kroz kompletno istraživanje koje sprovode nezavisne, specijalizovane audit agencije.

Treći nivo se realizuje kroz poseban McDonald`s sistem SQMS (Supllier Quality Management System) koji predstavlja sveobuhvatan i kompleksan set standarda i politike bezbednosti i kvaliteta. SQMS garantuje najviši stepen bezbednosti jer se oslanja na visoke međunarodne standarde, lokalnu regulativu i specifičnosti, i omogućava stoprocentnu sledljivost svake namirnice do njenog izvora (u slučaju mesa – do farme).

O kompleksnosti i visokim zahtevima koje SQMS predstavlja govori i činjenica da je ispunjenje poznatog HACCP sertifikata tek jedan od segmenata petog od osam obimnih poglavlja ovog sistema.

Foto 18

Foto 14

Foto 19

Foto 07

Foto 01

Foto 17

Foto 24

Sada u Meku možeš da kombinuješ tvoja dva omiljena proizvoda po želji! Čizburger pomfrit sladoled ili piće, čak i dva ista ako želiš, za samo 220 dinara.

Mix2 tvoja dva omiljena proizvoda!